پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118448
ميدان دادن به فتنه گران آسيب زدن به اسلاميت نظام است/ مسئله آب به عرصه سياسي و کشمکش ها تبديل نشود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2608

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار بام ايران خبر حجت الاسلام نکونام در جمع مردم استان در ورزشگاه انقلاب پيش از سخنراني رييس جمهور گفت: تدبير، اميد و اعتدال شعارهاي زيبايي هستند که اميد است دولت با تحقق اين شعارها دوران درخشان و ماندگاري را در تاريخ انقلاب و نظام رقم زند.

نکونام افزود: از خداوند مسالت دارم بعد از دوران رياست جمهوري گزارشي را ارائه دهيد که قلب امام زمان(عج) را راضي گرداند.

امام جمعه شهرکرد اذعان داشت: در نظام اسلامي آسيب شناسي از اولويت هاست تا با شناخت و بصيرت نسبت به اين آسيب ها راه طي شود.

وي افزود: نظام اسلامي که از بدو تا ختم، اسلام را به عنوان يک اصل غيرقابل تغيير و اساسي در نظر دارد بايد از آسيب ها به دور باشد و مقابله با هر آنچه که به اين اصل آسيب مي زند از اولويت هاست.

نکونام اظهار داشت: دولت بايد نسبت به اين امر دغدغه ويژه اي داشته باشد و آسيب شناسي بايد به يک نگاه جمعي تبديل شود.

نماينده ولي فقيه در استان تصريح کرد: کاهش جمعيت، بالا رفتن سن ازدواج، شروع مجرد زيستي، شيوع راحت طلبي و رفاه زدگي، عدم نگاه مناسب به زيرساخت هاي ديني، ابتذال فرهنگي در هنر و نمايش، تغذيه نامناسب فکري، رها سازي و عدم کنترل سايت ها و فضاي مجازي و عدم توجه به تجارب و خيرخواهي مومنان از جمله اين اسيب هاست.

وي ميدان دادن به پردازشگران فتنه هاي دوران امام(ره) و رهبري خصوصاً فتنه ?? و ?? را از جمله آسيب هايي دانست که به اسلاميت نظام خدشه وارد مي کند .

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ظرفيت ها و مشکلات استان چهارمحال و بختياري بيان داشت: اين استان ظرفيت و ضرورت داشتن راههاي ارتباطي استاندارد با استانهاي همجوار را دارد و ضرورت خط آهن و پروازهاي مستمر فرودگاهي را از بهترين ظرفيت هاي استان برشمرد.

وي گفت: استان چهارمحال و بختياري از استان هاي کمتر توسعه يافته و محروم که نيازمند نگاه ويژه دولت و مسئولين است.

نکونام معضل کم آبي را مشکل اساسي و تاسف آور استان دانست و بيان داشت: بسياري از روستاهاي استان با تانکر اب رساني مي شودند و برخي از شهرها آب جيره بندي شده است و مزارع و کشاورزي با خشکي و بي آبي مواجه شده اند.

امام جمعه شهرکرد تاکيد کرد: نبايد اجازه داد مسئله آب به عرصه سياسي و کشمکش ها تبديل شود و بايد اين امر مديريت شود.

وي با اشاره به برگزاري طرح تقويت مباني ديني در استان و چاپ ? جلد کتاب در اين خصوص اذعان داشت: استان چهارمحال و بختياري با توليد اب مايه حيات ساير هموطنان و با توليد علم مايه حيات بخشي جان و روح است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html